vineri, 24 august 2018

Gloria Bereviești a transferat un jucător născut în Câmpulung Moldovenesc, cu multe meciuri disputate în Liga a II-a! A jucat, printre altele, la Petrolul Ploiești

Team-managerul Daniel Gheorghe a anunțat un transfer de senzație pentru Gloria Berevoești! Este vorba despre fundașul central FLORIN PLECANCIUC, jucător cu multe prezențe în eșalonul doi al fotbalului românesc. Acesta a fost convins să revină pe teren după ce în 2015 a renunțat să mai joace fotbal. ”Până la urmă s-a dovedit a fi cea mai bună alegere. La început nu mi-a fost ușor, acum am un serviciu stabil ca orice om normal. Lucrez la un birou în vânzări. Nu mai am parte de stres. Știu că vine data de 15 a lunii și-mi intră banii pe card” - a declarat acesta, la începutul anului 2016, pentru Monitorul de Suceava.
Născut în 1988 la Câmpulung Moldovenesc, Plecanciuc a jucat printre altele, pentru Cetate Suceava, Rapid CFR Suceava, CSM Reșița, Petrolul Ploiești (echipă cu care a și promovat în Liga I), CSM Rm.Vâlcea și FC Argeș 1953. Pe când evolua în liga secundă a marcat în poarta reprezentantelor județului Argeș, în acest eșalon: FC Argeș și CS Mioveni.
 Rememorând întreaga sa carieră de fotbalist, Florin a recunoscut că cel mai bine s-a simțit în perioada în care a evoluat la Petrolul Ploiești. ”În acea perioadă m-am simțit cu adevărat fotbalist. Am trăit o mare satisfacție la finalul sezonului 2010-2011 , când am reușit să pun umărul la promovarea echipei în primul eșalon. Era o atmosferă de vis, m-am simțit copleșit de dragoste fanilor”.  Team-managerul Daniel Gheorghe a mai reușit alte două transferuri: Toni Prunoiu (mijlocaș central) și Eusebiu Diaconu (portar). Acestora li se va alătura antrenorul Liviu Hapaină, convins să facă parte din staff-ul tehnic, alături de Alin Durdun și Florin Ceapraz.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu